Pierwszy post


Cześć wszystkim!

zdjecie
Mam na imię Karolina, uwielbiam słodycze i eksperymenty w kuchni. Troszkę gotuję, ale to pieczenie i przygotowywanie słodkości sprawia mi największą radość. Od dziecka zawsze chętnie pomagałam mamie. Razem szykowałyśmy potrawy na uroczystości rodzinne czy święta. Najbardziej jednak lubiłam pomagać przy wypiekach i to właśnie one stały się ostatnio moją pasją.

Kiedy na wiosnę 2020 roku zostaliśmy zamknięci w domach, zaczęłam jeszcze więcej czasu spędzać w kuchni. Aby umilić sobie oraz mojej rodzinie te gorsze chwile, piekłam przeróżne ciasta, ciasteczka, a także przyrządzałam drobne słodkości. Pomyślałam wtedy, że mogłabym dzielić się z innymi, tym co robię. Przez długi czas nie mogłam zdecydować się na założenie bloga. Jednak wreszcie nadszedł ten dzień i właśnie piszę mój pierwszy post. Choć towarzyszy mi lekki stres, to stwierdziłam, że w życiu trzeba próbować nowych rzeczy.

Mam 20 lat i dopiero wkraczam w kulinarny świat, dlatego brakuje mi sporo wiedzy czy doświadczenia. Ale myślę, że dzięki prowadzeniu bloga będę miała jeszcze większą motywację, żeby rozwijać się w tym kierunku. Mam nadzieję, że z kolejnymi przepisami nauczę się czegoś nowego. A każde następne upieczone ciasto sprawi, że zdobędę nowe umiejętności. 

Na ten moment to chyba wszystko ode mnie. Wkrótce na pewno pojawi się kolejny wpis z pierwszym przepisem. Zapraszam serdecznie 😊

Komentarze